مزایای دوربین‌های لامپی

بلاگ آموزشی آژیراک

بهترین مفید ترین مطالب آموزشی را در آژیراک بخوانید

مزایای دوربین‌های لامپی

مزایای دوربین‌های لامپی

ادمین
1399/03/08
0
2675

مختصر مقاله:
دوربین لامپی یا دوربین مداربسته لامپی نوعی از دوربین های مداربسته بیسیم هستند که به جهت نصب , بدون نیاز به نصاب دوربین مداربسته و نصب سریع و آسان به شکل لامپ طراحی شده اند

دوربین لامپی چیست؟

دوربین لامپی یا دوربین مداربسته لامپی نوعی از دوربین های مداربسته بیسیم هستند که به جهت نصب , بدون نیاز به نصاب دوربین مداربسته و نصب سریع و آسان به شکل لامپ طراحی شده اند. دوربین مدار بسته لامپی را شرکت های متعددی تولید کرده اند که عمدتا چینی هستند. اگر شما قصد خرید یک دوربین مداربسته بیسیم حافظه دار با زاویه دید 360 درجه دارید و می خواهید خودتان آن را نصب کنید و قیمت نیز برای شما بسیار مهم است دوربین مداربسته لامپی یکی از بهترین گزینه ها است.

چرا دوربین مداربسته لامپی ؟

دوربین لامپی یا دوربین مداربسته لامپی دارای ویژگی های فراوانی است که نسبت به قیمت آن ارزش خرید این کالا را دو چندان می کند. علاوه بر قیمت مناسب دوربین لامپی یا دوربین مداربسته لامپی یک ویژگی منحصر به فرد آن نصب آسان و سریع دوربین لامپی است.دوربین لامپی بر خلاف دوربین های بیسیم معمول که نیاز به سیم کشی برق دارند ( منظور از بیسیم در دوربین مداربسته, انتقال تصاویر بصورت بیسیم است و برق همه دوربین های بیسیم باید بوسیله سیم یا آداپتور تغذیه شوند ) و فقط کافی است از سیم کشی های موجود برای لامپ ها استفاده کرده و دوربین مدار بسته لامپی را در سرپیچ لامپ بپیچانید!! همین! دوربین مداربسته لامپی شده در حال تصویربرداری است.

معایب و محاسن دوربین لامپی

دوربین های لامپی یکی از پر فروش ترین انواع دوربین مداربسته در جهان است . طبیعتا مانند هر محصولی دوربین لامپی هم معایب و محاسنی دارد که خریدن یا نخریدن آن را برای مشتری توجیح می کند . در ادامه به معایب و محاسن دوربین مداربسته لامپی اشاره خواهیم کرد.

محاسن دوربین لامپی

  • قیمت مناسب

اگر قیمت دوربین مداربسته لامپی را با سایر دوربین های مداربسته تحت شبکه مقایسه ای اجمالی کنید به آسانی خواهید دید که خرید دوربین لامپی بسیار مقرون به صرفه است . در حال حاضر یک دوربین شبکه ساده بدون درگاه مموری و وای فای تقریبا 2 برابر دوربین لامپی قیمت دارد .

  • لنز 360 درجه

زاویه دید دوربین لامپی به صورتی است کل محیط را بصورت 360 درجه دید کامل دارد . در دوربین های لامپی از لنز فیشای استفاده شده که در آن واحد زاویه دید 4 دوربین مداربسته را به شما خواهد داد.

  • بیسیم ( وای فای )

دوربین های لامپی دارای وای فای داخلی است که به کاربر اجازه می دهد تصویر دوربین را بوسیله اتصال مستقیم یا اتصال اینترنتی مشاهده نمایند.

  • پشتیبانی از مموری کارت

دوربین های لامپی علاوه بر فیلمبرداری و ارسال تصاویر زنده می تواند تصاویر را بر روی مموری مارک ذخیره کند . این ذخیره سازی بصورت 24 ساعته یا با تشخیص حرکت مقدور است.

  • اپلیکیشن مدیریت و مشاهده تصاویر

با نصب اپلیکیشن دوربین های لامپی بر روی تلفن همراه خود می توانید علاوه بر مشاهده تصاویر زنده و ضبط شده , مدیریت کاملی بر روی دوربین خود داشته باشید . اپلیکیشن دوربین لامپی بر روی اندروید و آیفون قابل نصب است.

  • توانایی تشخیص حرکت

دوربین های لامپی می توانند حرکت را در محیط تشخیص دهند و بسته به تنظیمات اتخاذ شده هنگام تشخیص حرکت فیلم را ضبط کرده یا به تلفن همراه مالک دستگاه نوتیفیکیشن دهند.

  • میکروفن و اسپیکر داخلی

دوربین های لامپی علاوه بر دریافت و ذخیره صدا این امکان را به شمذا خواهند داد که بوسیله اپلیکیشن از طریق اسپیکر دوربین صحبت کنید .

  • نصب بدون سیم کشی

بزرگترین مزیت دوربین لامپی نصب آسان و بدون سیم کشی آن است . دوربین های لامپی بدون نیاز به حتی یک متر کابل کشی بر روی سرپیچ لامپ نصب شده و به راحتی می توانید آن را راه اندازی نمایید

  • راه اندازی آسان

تقریبا تمامی خریداران دوربین های لامپی با هر سطح از دانش در مورد دوربین های مداربسته , دوربین لامپی را خود نصب می کنند و نیازی به حضور نصاب نمی بینند.

معایب دوربین لامپی

  • عدم اتصال به دستگاه های nvr و dvr

دوربین های مداربسته تحت شبکه و آنالوگ برای آنکه بتوانند تصاویر خود را ذخیره کنند به دستگاه های رکوردر نیاز دارند . با قرار گیری یک عدد یا بیشتر هارد دیسک درون دستگاه رکوردر تصاویر دریافتی توسط دوربین به مدت طولانی ( 1 تا 4 ماه یا بیشتر ) بایگانی می شود. در دوربین های لامپی امکان اتصال به دستگاه رکوردر وجود ندارد و ذخیره تصاویر بر روی مموری کارت انجام می پذیرد و با توجه به محدود بودن مموری کارت ها, مدت ضبط دوربین نیز محدود است . بعنوان مثال برای دوربین هایی که از مموری 64 گیگ پشتیبانی می کنند حداکثر مدت ضبط 30 روز است که در کاربری های خانگی و تجاری مدت زمانی مناسبی است اما در کاربرد های نظامی و صنعتی مدت زمان های بیشتری مورد نیاز است.

 

لینک خرید دوربین های لامپی

لینک یک 

مقاله همه چیز درباره دزدگیر اماکن

شرکت مهندسی آژیراک در شبکه های اجتماعی 

اینستاگرام

تلگرام

 

 


دوربین مداربسته قیمت دوربین مداربسته دوربین مداربسته لامپی امنیت خانه سنندج مناسبترین دوربین مداربسته

نویسنده:


احسن اژیراک
احسن اژیراک

هشدار! کاربر گرامی برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.
عضویت ورود به حساب کاربری