نسل جدید دوربین مداربسته

بلاگ آموزشی آژیراک

بهترین مفید ترین مطالب آموزشی را در آژیراک بخوانید

نسل جدید دوربین مداربسته

نسل جدید دوربین مداربسته

ادمین
1401/04/22
0
623

مختصر مقاله:

نسل جدید دوربین مداربسته سری StarView را در گردهمایی نمایندگان خود از سراسر جهان معرفی کرد. دوربین های نسل جدید و ارتقا یافته ی StarView در مقایسه با نسل قدیمی خود دارای رزولوشن بالاتر و عملکرد بهتر در شب هستند

دوربین های ارتقا یافته سری StarView:

در سیستم نظارت ویدئویی، رزولوشن بالا اهمیت بسیاری دارد، هرچند که با افزایش پیکسل، ناحیه نورسنجی هر پیکسل و سایز سنسور به یک نسبت کاهش پیدا می کنند. سری جدید دوربین های StarView که شامل دوربین مداربسته تحت شبکه 5 مگاپیکسل می باشند با داشتن رزولوشن و درجه حساسیت بالا، حسگر تصویر 1/2.7 قادرند تصاویر وسیع و بسیار واضحی را در شب ارائه کنند.

سری StarView تعریف جدیدی از ویژگی Starlight (فیلمبرداری رنگی در شب) را با کمترین لوکس نوری ارائه می کند. نور از دیافراگم عبور می کند و به سنسور می رسد و به این شکل تصویر تولید می کند. نوری که به سنسور وارد می شود میزان روشنایی تصویر را مشخص می کند; هر چه میزان نور ورودی به سنسور بیشتر باشد، تصویر ضبط شده توسط دوربین روشن تر است. در دوربین های Super Starlight سری Starview، لنزی به کاررفته که روشنایی را افزایش می دهد و می تواند به لوکس نوری 0.0005 هم برسد.

 Uniview در طول چند سال فعالیت، تجربه بسیار زیادی در زمینه ی ISP imaging (تصویربرداری با پردازنده سیگنال تصویر) بدست آورده است. Uniview از این تکنولوژی در سری جدید StarView استفاده کرده است. کارایی دوربین های یونی ویو با استفاده از پردازنده سیگنال دیجیتال hisilicon و پشتیبانی از تکنولوژی فشرده سازی ویدئویی Ultra265 عبارتند از: تشخیص هوشمند روشنایی محیط، تغییر تنظیمات پارامترهای لازم، بهبود SNR (نسبت سیگنال به نویز) و تصویر، کاهش سایه ی اشیاء متحرک.

Uniview تلاش می کند تا کار با دوربین های Starlight بسیار راحت باشد و نیازی به تنظیمات پیچیده نداشته باشد. تنظیمات دوربین ها دارای  پارامترهای پیش فرض برای ویژگی Starlight هستند و تنها با یک کلیک می توان تنظیمات را تغییر داد.

 

محصولات سری Star:

دوربین های سری StarView مجموعه ای از دوربین دام با استاندارد محافظتی IK10 (ضدضربه)، دوربین بولت و دوربین eyeball هستند که شامل مدل های IPC3235ER3-DUVZ ،IPC3635ER3-DUPZ ،IPC2325EBR5-DUPZ می باشد. در لنز متغیر این دوربین ها تغییراتی مثل 5 برابر شدن فاصله کانونی از 2.7 به 13.5 اعمال شده است.

Uniview به غیر از دوربین مداربسته بولت 5 مگاپیکسل، دوربین مداربسته 2 مگاپیکسل هم راه اندازی کرده است. این مجموعه شامل مدل های موتورایز، دوربین دام با استاندارد IK10، دوربین Eyeball و دوربین بولت هستند ازجمله مدل های IPC3232ER3-DUVZ-C ،IPC3632ER3-DUPZ-C ،IPC2222ER5-DUPF40 (60)-C و IPC2322EBR5-DUPZ-C. یونی ویو قیمت های بسیار مقرون به صرفه ای را برای دوربین های سری StarView درنظر گرفته است.


نسل جدید دوربین مداربسته دوربین های جدید مداربسته تکنولوژی

نویسنده:


احسن اژیراک
احسن اژیراک

هشدار! کاربر گرامی برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.
عضویت ورود به حساب کاربری