فواید دربهای اتوماتیک

بلاگ آموزشی آژیراک

بهترین مفید ترین مطالب آموزشی را در آژیراک بخوانید

فواید دربهای اتوماتیک

فواید دربهای اتوماتیک

ادمین
1401/04/19
0
597

مختصر مقاله:
دربهای اتوماتیک چه خواص و مزایای دارند

مزایای استفاده از درب اتوماتیک

 

آیا شما در حال ساخت یک بنای جدید هستید و یا تصمیم گرفته اید که ساختمان فعلی خود را با تغییراتی همراه سازید؟ درب اتوماتیک برای مدرنیزه کردن و بالا بردن بهره وری ساختمانی های متعددی به عنوان یک راه حل مقرون به صرفه پیشنهاد می شوند. برای اشنایی بیشتر با مزایای استفاده از درب اتوماتیک این مقاله را مطالعه کنید.

در برخی از قسمت های ساختمان حتما و اکیدا به شما توصیه می شود از درب اتوماتیک استفاده کنید. اما چرا درب های اتوماتیک به عنوان راه حل های پیشنهادی بهینه برای محل های ورود و خروج توصیه می شوند؟ قطعا استفاده از درب اتوماتیک به جز زیبایی و شکیل بودن، مزایای ویژه و استراتژیکی دارد که این محصول را به یک مورد کاربردی تبدیل ساخته است.

کاربرد درب اتوماتیک شیشه ای

  • صرفه‌جویی در فضا با استفاده از درب‌ اتوماتیک شیشه‌ای دیگر نیازی به اختصاص قسمتی از مکان کسب‌وکار شما برای باز و بسته شدن درب‌های دستی نخواهد بود.
  • زیبایی و پرستیژ یکی از برترین ویژگی‌های درب‌ شیشه ای اتوماتیک ظرافت، ایجاد زیبایی و پرستیژ برای معماری اماکن تجاری می‌باشد.
  • امنیت سایر تجهیزات و ماژول‌های امنیتی مثل سیستم‌های مدیریت یکپارچه ساختمان، اطفاء حریق، دزدگیر و…. به سیستم درب اتوماتیک شما قابل اضافه شدن می‌باشد.
  • بهینه سازی مصرف حرارتی و برودتی بین ۳۵ تا ۵۰ درصد سالانه
  • کنترل کردن دما و جلوگیری از وارد شدن آلاینده ها در اماکن پر تردد
  • بالا ترین استفاده از فضای موجود و امکان ساخت بر پایه اندازه درخواستی
  • بهره گیری از گزینه های اجرایی خاص جهت مکان های ویژه
  • افزایش کیفی کالا به جهت کاربرد طراحی نوین و ماده اولیه مرغوب
  • زیباسازی نمای ظاهری ساختمان
  • امکان تنظیم سرعت عملکرد درب اتوماتیک با توجه به میزان ترافیک موجود در محل، تغییر فصل های سال و ساعات شبانه روز

 

انواع قفل درب اتوماتیک

قفل هوشمند

جدیدترین و پیشرفته ترین نوع قفل درب اتوماتیک ، قفل هوشمند می باشد که با استفاده از برنامه هوشمند تلفن همراه و ارتباط بلوتوثی و اینترنتی می توان آن را از راه دور کنترل نمود. باز و بسته نمودن درب از راه دور، ثبت و کنترل ورود و خروج، ارسال پیام هشدار نفوذ غیر مجاز به تلفن همراه و … از ویژگی های این نوع قفل های اتوماتیک می باشد.

 

قفل دیجیتال یا قفل الکترونیکی

این نوع قفل ها در واقع مدل های اولیه قفل درب اتوماتیک بوده که فاقد فناوری بلوتوث یا WiFi و کنترل از راه دور توسط تلفن همراه می باشند. به این نوع قفل های اتوماتیک می توان توسط رمز، کارت، اثر انگشت و یا کلید اضطراری دسترسی یافت.

 

قفل بدون کلید (Deadbolt)

قفل بدون کلید نوعی قفل درب اتوماتیک است که به راحتی می توان آن را با قفل های قدیمی جایگزین نمود. حتی می توان این نوع قفل های اتوماتیک را به صورت همزمان با قفل های مکانیکی نصب و استفاده کرد. راحتی نصب به دلیل عدم نیاز به سوراخ کاری اضافه بر روی درب از ویژگی های این نوع قفل های اتوماتبک می باشد.

 

انواع درب های اتوماتیک بر اساس نوع کاربرد:

این محصولات نیز بسته به نوع طراحی و شکل ظاهری دارای انواع گوناگون و متفاوتی می باشند که این دسته بندی ها به ما کمک می کند تا بتوانیم انواع درهای اتوماتیک را در مکان خاص خود و در طراحی منحصر به فرد خود تهیه کنیم. این محصولات به دسته بندی های زیر تقسیم بندی می شوند:

  1. درب اتوماتیک کشویی
  2. درب اتوماتیک قوسی
  3. درب اتوماتیک گردان
  4. درب اتوماتیک مثلثی
  5. درب اتوماتیک لولایی
  6. درب اتوماتیک خروج اضطراری
  7. درب اتوماتیک تلسکوپی
  8. درب اتوماتیک تاشو

درب اتوماتیک فواید فایدها درب اتوماتیک

نویسنده:


احسن اژیراک
احسن اژیراک

هشدار! کاربر گرامی برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.
عضویت ورود به حساب کاربری