انواع تابلو روان

بلاگ آموزشی آژیراک

بهترین مفید ترین مطالب آموزشی را در آژیراک بخوانید

انواع تابلو روان

انواع تابلو روان

ادمین
1401/04/12
0
604

مختصر مقاله:

انواع تابلوهای روان

       1. تابلوی استیل :

از جمله تابلوهای مناسب در زمینه مشاغل صنعتی مانند ساختمان سازی، خودروسازی، هواپیما سازی طراحی نمای ساختمان و دکوراسیون و بسیاری دیگر از مشاغل می باشد که بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و از جمله تابلوهای استیل می‌توان به تابلو استیل پلکسی، پانچی ، تابلو استیل نور اندریک همراه با تلفیق حروف استیل با دیگر حروف برجسته اشاره کرد.  نکته بسیار مهم در ساخت تابلو استیل را میتوان در نوع طراحی آن دانست که به شکل حروف برجسته استیل از نوع استیل ۳۰۴ نگیر میباشد.

      2. تابلوی چلنیوم:

این مدل از تابلو پرطرفدار در زمینه تبلیغات می باشد که بر روی سردر مغازه ها ، اماکن تجاری و شرکت ها می باشد عمده علت پرطرفدار بودن این تابلو را می‌توان در نورپردازی آن دانست تابلو چلنیوم نیز دارای انواع مختلفی می باشد که از جمله پراستفاده ترین آنها می توان به تابلوی چلنیوم، پانچ، نوراندریک ،پلکسی دوبل و طلایی اشاره کرد. مزیت تابلو های چلنیوم را می توان علاوه بر نورپردازی در طول عمر بالا و تنوع بالا در نورپردازی دانست

3. تابلوی نئون : این تابلو نمونه تابلوهای نوستالژیک و قدیمی به شمار می رود با این حال این تابلو را می‌توان جزو تابلوهای مدرن و جدید نیز دانست زیرا این قابلیت را دارد که با تابلو هایی مانند چلنیوم و استیل تلفیق شود که از آن جمله می‌توان به تابلوهای لاس وگاسی، نئون پلاستیک و …اشاره کرد.

تقسیم بندی تابلوهای روان بر اساس ماژول

  • تابلو روان SMD:

ماژول های LED تشکیل شده اند از تعداد مشخصی چیب LED، که در دو نوع DIP و SMD تولید می شوند که دارای تفاوت هایی نسبت به هم دیگر هستند، به موارد زیر توجه نمائید.

1. ماژول هایSMD  اندازه کوچکتری نسبت به DIP دارند.

2. SMD از مقاومت کمتری نسبت به DIP برخوردار است.

3. SMD از مصرف کمتری نسبت به ماژول DIP برخوردار است.

4. ماژول DIP از نظر طول عمر و صرفه اقتصادی نسبت به ماژول SMD ارجحیت دارد.

 

  • تابلو تک رنگ:

این تابلو ها بهترین مدل تابلو برای تبلیغات فروشگاه می باشد که به خاطر ویژگی های بارز تبلیغاتی، ضد آب بودن و مناسب بودن برای انواع شرایط آب و  هوایی جزو رایج‌ترین سبک تابلوروان در کشور محسوب می‌شود. ابعاد ماژول این تابلوها 16*32 سانتی متر می باشد.

  • تابلو 3 رنگ:

همان طور که می دانید کوچکترین واحد تصاویر پیکسل می باشد زمانی که از عنوان سه رنگ استفاده می‌کنیم یعنی هر پیکسل از دو LED تشکیل شده است که هر LED رنگ متفاوتی به نمایش می گذارد و در این تابلوها از ترکیب رنگهای قرمز سبز، سبز آبی، قرمز  آبی نیز بیشتر استفاده می شود. و از جمله مزیت‌های این تابلوها می‌توان به قیمت مقرون به صرفه و جلوه‌های بیشتری نسبت به تابلوهای تک رنگ دارند اشاره کرد.

بیشتر بدانید: تعمیرات تابلوهای روان

  • تابلو تمام رنگ:

این تابلوها دارای مشخصه های بسیار جالب و چشمگیر هستند که از این موارد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1.   دارای جلوه‌های بیشتری هستند.
  2. قابلیت نمایش سه رنگ سبز ،آبی و قرمز را در هر پیکسل دارا می باشند.
  3. قابلیت نمایش متن، فیلم و عکس را دارند
  4. برای مصارف غیر از تبلیغات مانند نمایش مشخصات یک محصول نیز کاربرد داشته و مورد استفاده قرار می‌گیرند.

 

 نکات کلیدی در خرید تابلو روان

  • در خرید تابلو روان دقت نمایید که شرکتی که قصد خرید از آن را دارید مشاوره ، پشتیبانی قوی و سابقه فعالیت موفقی داشته باشد.
  • میزان نوردهی تابلو را در اولویت خود قرار دهید
  • توجه کنید که تعداد LED ها در متر مربع از تراکم بالایی برخوردار باشد چون که در کیفیت تصویر تاثیرگذار است.
  • حداکثر زمانی که یک تابلو نیاز به تعمیر پیدا میکند
  • مدت زمان گارانتی

مجموعه آیفون سازان پایتخت فعال در زمینه نصب و تعمیرات تمامی برندهای آیفون تصویری مانند تعمیر آیفون تصویری الکتروپیک ، کوماکس ، تابا ، سیماران ، سوزوکی و… ، قطعات الکترونیکی ، تابلو روان و… می باشد، برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید و یا به پیج اینستاگرام ما مراجعه نمائید.

.


انواع تابلو روان مختلف متفاوت طرح تابلو روان انواع تابلو روان

نویسنده:


احسن اژیراک
احسن اژیراک

هشدار! کاربر گرامی برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.
عضویت ورود به حساب کاربری